Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Przesyłka kurierska) już od 500,00 zł.
Gwarancja

Ogólne Warunki Gwarancji


§1
Określenie Sprzedawcy


1. . Właścicielem serwisu jest:
J&S Best Solution S.C K.Janowski, Ł.Osyra, M.Struzik
z siedzibą w 40-081 Katowice, Dąbrówki 10
NIP: 6342818126
REGON: 243273497
Tel. +48 32 785 05 55; +48 537 177 000
E-mail: biuro@shipcenter.pl

 

§2
Postanowienia ogólne

1. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń, nieprawidłowego działania, niezgodności towaru Klient powinien odesłać do Sklepu towar wraz z dokładnym opisem niezgodności. Koszty wysyłki pokrywa Klient. Adres, pod który Klient winien odesłać towar: J&S Best Solution S.C K.Janowski, Ł.Osyra, M.Struzik, Dąbrówki 10,40-081 Katowice,

2. Sklep ustosunkowuje się do zgłoszenia reklamacyjnego Klienta w terminie 14 dni od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności.|

3. W przypadku uznania reklamacji Sklep zwraca Klientowi poniesione koszta wysyłki towaru. W przypadku gdy Klient wybrał sposób dostawy przedmiotu inny niż najtańszy oferowany przez Sklep, Sklep nie zwróci Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Sklep zwróci jedynie koszt najtańszej dostawy danego przedmiotu do Klienta.|

4. Sklep odpowiada przed Klientem na podstawie prawa rękojmi regulowanego przez Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) przez okres 24 miesięcy.

5. Sklep udostępnia wzory formularzy reklamacyjnych na swojej stronie internetowej.

6. Klient może zażądać od Sklepu:


 wymiany towaru na nowy;
 naprawy towaru;
 obniżenia ceny;
 odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna.


Sklep w uzasadnionych w polskim prawie (w szczególności w Kodeksie Cywilnym) przypadkach może nie zgodzić się z wyborem Klienta i zaproponować inne rozwiązanie. W szczególności brane pod uwagę są następujące okoliczności:


 łatwość i szybkość wymiany lub naprawy towaru;
 charakter wady – istotna czy nieistotna;
 to, czy towar był wcześniej reklamowany.


7. Każdy Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez Klienta z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych. Więcej informacji odnośnie rozstrzygania sporów konsumenckich można znaleźć na stronie http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php

 


§3
Wykluczenia

1. Reklamacji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne, wynikające z nieprawidłowego użytkowania, np. wywołane zalaniem. Reklamacji nie podlegają produkty zmodyfikowane przez użytkownika, np. z uciętymi rogami.

2. Reklamacji nie podlegają uszkodzenia spowodowane wyładowaniami atmosferycznymi, przepięciami lub zalaniami.

3. Reklamacji nie podlegają rzeczy, urządzenia które były wykorzystywane w sposób inny niż zalecany przez Sklep/producenta.


§4
Terminy

1. Sklep ustosunkowuje się do zgłoszenia Reklamacyjnego Klienta w terminie 14 dni od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności.


§5
Postanowienia końcowe

1. W przypadku indywidualnych warunków gwarancji odpowiednie pisma są dołączane są do przedmiotów.

2. Klient może uzyskać dalsze informację dotyczące procedur reklamacyjnych i stanu jego reklamacji pod nr telefonu Sklepu +48 32 785 05 55; +48 537 177 000 oraz pod adresem email: biuro@shipcenter.pl

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl